Productbeschrijving
Artikelnummer TRIUMPH-2602
Triumph heeft goed werk geleverd met de grote tweecilindermotoren, en ze zijn bijna alles wat je zou kunnen vragen in een klassiek ogende fiets van hoge kwaliteit.
Je hebt waarschijnlijk het "bijna" opgemerkt in de bovenstaande zin, en de 1200, 1600 en 1700 cc tweeling worden helaas beperkt door de veel te magere lucht / brandstofverhouding in de standaardopstelling. Het resultaat is een motor die niet zo goed presteert als hij zou kunnen, en de meest voorkomende problemen met een arm mengsel zijn een zwak stationair draaien en de neiging om af te slaan bij het opstijgen, en een onaangename aan / uit-achtige gaspedaalactie die de motor minder dan perfect maakt rijden.
Met de BoosterPlug krijgt uw motor de kleine gecontroleerde brandstofverrijking waar hij naar verlangt, en ons apparaat is eenvoudig te installeren omdat het wordt geleverd met de originele connectoren - geen doorknippen of verbinden van kabels!
U hoeft geen klein fortuin uit te geven aan gecompliceerde apparaten zoals de Power Commander + eindeloze Dyno-uren om uw fiets te laten draaien zoals het zou moeten zijn in de fabriek. De BoosterPlug-afstemmodule is zo ontworpen dat deze eenvoudig en snel te installeren is dus hij wordt geleverd met de juiste connectoren zodat u hem kunt installeren zonder kabels door te knippen en te splitsen.Een echte plug-and-play-oplossing die uw fiets zoveel beter zal maken:
- Veel betere en zachtere gasrespons
- Snellere acceleratie
- Geen schommelingen bij lage snelheden meer
- Sterker stationair draaien
- Geen afstelproblemen meer
- Minder knallen in je aftermarket uitlaat
De Boosterplug is de ideale oplossing voor afstellingsproblemen van moderne motoren met injectie. Door milieu-eisen worden veel motoren vanuit de fabriek te arm afgesteld. Hierdoor ontstaan er problemen zoals overmatig knallen in een gemonteerde aftermarket uitlaat of sportuitlaat. Een vermogensdip bij wegrijden met lage toerentallen of bijvoorbeeld op kruisingen of rotondes in zijn tweede versnelling. De Boosterplug geeft op deze momenten een iets rijker mengsel meestal maar rond de 6% extra op die momenten met een zeer goed resultaat. Lees de vele honderden positieve recensies op www.boosterplug.com. De Boosterplug wordt met stekkers in je kabelboom op bestaande stekkertjes aangesloten. Geen knippen in de draadboom geen ingewikkelde programmering of vele runs op een Dynojet. Inpluggen en klaar. Op de Boosterplug zit levenslange garantie.
De Boosterplug is een voordelig en snel alternatief voor de Dynojet Power Commander of de SC-Project AFM Auto Fuel Modifier. Met de Powercommander kan je deze resultaten ook bereiken we verkopen hem graag maar de Boosterplug is voor gebruik op de weg meer dan voldoende. Let op er zijn imitaties van de Boosterplug die hetzelfde beloven maar het niet waarmaken. En de gebruikte stekkers en sensor zijn echter van matige kwaliteit en de de afstelling is niet exact op jouw motorfiets afgestemd.
Algemene montagehandleiding Boosterplug en uitleg: Link
Montagehandleiding Boosterplug specifiek voor deze motor: Link
Twijfel je nog? Lees de duizenden reviews! Klik hier
Artikelnummer | TRIUMPH-2602 |
---|---|
Merk | Boosterplug |
EAN | 7434242794763 |
Uitvoering | Plug&Play |
Toepassing | Motormanagement |
Mocht je meer info willen hebben over dit product dan kan je een vraag stellen met de knop 'Stel een vraag' hieronder op deze pagina.